Upz, feil hage

Nå har det seg sånn at naboen min har rips og bringebærbusker, og av den grunn valdig mye rips!! (Deler ikke brinebær med meg, bitch..) Men værtfall. Hver dag har jeg gått å sett på all ripsa som bare henger der, og… Dør….

Så i natt da jeg kom hjem klokka halv 5 tenkte jeg JESS, stikker en tur til naboen jeg! Plukker litt rips!

Så jeg fant frem en…. Tom snusboks….


Funka bra det, helt til……

Jeg snubla over gjerdet og mistet alt på bakken bare fordi jeg trudde han våkna… SÅ! Jeg stakk inn og henta en bolle og tok på meg crocs, fikk tid til et bilde, før jeg hoppa over gjerdet igjen å begynte å plukke som en gaal.


Ta-daaa! Noen som vil ha syltetøy? Anyone?

Herregud, må si som Linnie, for en SYKT dårlig historie…. Skjønner ikke noen av disse bildene heller… De bare var der, på kameraet liksom.

Men jeg returnerte all ripsa. Følte meg veldig skyldig. næt.

4 kommentarer
    1. May I simply say what a comfort to discover someone who actually understands what they are
      discussing over the internet. You definitely know
      how to bring a problem to light and make it important. More people really need to look at this and
      understand this side of the story. It’s surprising you’re not more popular because you certainly have the gift.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg