Jeg har blitt litt smartere!

Jeg har nettopp lært meg hva facepalm betyr!! Herregud at det går an å være så dom som meg.

Kjenner jeg har lyst til å grine. Men værtfall, noe annet. JEG HAR FÅTT MEG BART!!

Neida herregud, kødda bare..

Facepalm igjen liksom. Bare bli vandt til det, i flere uker fremover nå kommer jeg til å bruke akkurat det ordet, så til dere som enda ikke skjønner hva facepalm betyr… IDIOTER

Neida. Altså, dere er ikke idioter. Dere er bare ikke like kjendis som meg!

Ble liksom intervjua i går, og ble kjempe kjendis! Men til poenget, jeg har fått meg noe nytt!

Kosebukse i rosa fra Bik bok, BARE 99kr!! Løp og kjøp folkens.

Nå stikker jeg å ser på Cæsar, dette ble bare tull..

4 kommentarer
    1. hahahha amanda, google it<3 eller kanskje æ ska lage et eget innlegg bare til ære før dæ så du skjønne?<3
      ja maren, prøve nu værtfall:D linnie e forbildet mitt!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg