Smoothie!

Siden jeg har svart belte i å lage smoothie er det alltid jeg som må lage det til alle andre, bare fordi de elsker min smoothie! MEN, fra nå av gidder jeg ikke lenger. Eller, det kommer jo helt an på hvem det er som spør. Sånn som Catha, hun har lovt meg at jeg skal få smake hennes frappe, så da kan hun få smoothie. Lucky bitch, sier jeg bare.

Men jeg er storkrevende. Men jeg godtar noe sånt som dette:

Tumblr_l638nqcdyp1qatgoto1_500_large
weheartit.com

Men siden jeg er verdensmester i smoothie, har svart belte og alt sånt, så laget jeg meg smoothie nå! Også i ett sånt fancy krus som lillebroren min fikk i julegave.

Elsker smoothie, og som sagt lager jeg verdens beste. Bare å si i fra om du vil ha en kopp eller to.

Bruker du å lage smoothie?

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg