Kantinen er pengesluk…

Skolen er i grunn pengesluk, eller, kantina er det. Jeg har prøvd å bli en sunnere person nå den siste uka i og med at kantina har ødelagt meg helt. SÅ! Nå går det bare i salat, frukt og landganger som inneholder grønnsaker også. Herregud for et liv…….Bare idag brukte jeg 54kr på mat liksom! + en iskaffe til 23. Er det rart jeg er blakk hele tiden? Kan jo liksom bare glemme daten jeg hadde med flaska til helga med mindre noen vil donere penger til meg…

Sånn som denne her til 60(!!)kr som jeg kjøpte på ica på mandag da vi hadde gym…..

Mens den her betalte jeg 10kr for forrige fredag. Gratis. Nesten.

Dette bruker jeg mattetimene mine på. Finne ut ting jeg kan skrive på kalkulatoren.

Utenom det, så sover jeg bare, i rare stillinger. Over alt på skolen.

Minner meg litt om ungdomsskolen når jeg tenker meg om……

Stemmer!! Flashback sier jeg bare, herregud for et skoleår 10ende var, ikke rart jeg var utslitt og trett til en hver tid!!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg