Ekstra jobb, ekstra glede!

Nå sitter jeg å ser på episode 11 av Desperate Housewives sesong 1, gud som jeg elsker den serien! Drama, drama for meg er som godteri for en liten unge, JEG ELSKER DET! Nesten mer enn jeg elsker Hotel Cæsar…


…. Kødda, ingenting/ingen overgår Cæsar! Min andre familie, nesten.

Værtfall, dagen i dag tilbrakte jeg sammen med Catharina som skulle svi av litt bursdagspenger. Gikk bra for hennes del da hun klarte å svi av nesten 2000kr. Blir gal av å ikke ha penger, it KILLS me……… Herregud som jeg hater å klage på at jeg er blakk, do something about it liksom, derfor tar jeg en ekstra jobbhelg til helga!! Jippi, ekstra jobb, ekstra glede! + klær..Etter det dro vi til henne for å tjille, drikke te og se på en film! Elsker sånne dager hvor alt bare er tjill og hun har på seg onepiece og er sexi.

Og her er da MEG!!!!!!!

Bildet tok jeg for noen helger siden da jeg var kommet hjem fra…. Øh, nei. Bak meg ligger forresten April død i senga, wonder why???

Følger du med på Frustrerte Fruer?
Hva har du gjort i dag?

3 kommentarer
    1. – ja jeg fulgte med på frustrerte fruer, SATAN så jeg elsker den serien! Sesong 1 er jo bare maaat!
      – Har vært hos gutten min deler av dagen, så senere ble det litt shopping sammen med en venninne ! 🙂
      – bloggen min – MARKERTE ØYENBRYN – HOT or NOT ?

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg