Jul i oktober…

Siden drømmen min om å dra på Fritt vilt premieren i kveld ble knust, satt jeg hjemme da klokken slo 00.02. Helt greit for meg når jeg har så fin utsikt ut vinduet! Elsker Harstad atm, her SNØR det…. Men jeg ser på den lyse siden da, vi feirer jula litt tidlig + at vi har jula i desember, som vil da si at vi får besøk av julenissen 2 ganger, mens dere stakkars som bor på sør/øst/vestlandet får bare besøk av han i desember. HAHA, suckers!! Skal legge ut hva jeg fikk i oktobergave når han bestemmer seg for å dukke upp!

Men nå stikker jeg i seng. SYKT trøtt + sliten etter verdens tungeste skoledag. Ja ikke sant…. God natt!

PS, ble så utrolig stolt da jeg så meg selv på topplista til Harstad på 36.plass idag, woho!! I’m aiming for the top;) eller hvordan det nå enn skrives…

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg