Også jeg bare……. faen

Jeg skulle til April sånn klokken 9, og bare….. Faen, det er vått OVER alt.

Også kom jeg utenfor April, også jeg bare…. Faen, jeg står MIDT i en søle….

“FORT OPP MED KAMERAET OG TA ET BILDE!!!!” liksom. Neida. Det var allerede oppe siden jeg tok et bilde av meg selv.

Vått, OVER ALT!! Serr, kjære gud, hva har vi gjort galt??? Jaja, snøen er værtfall borte…. Takk GUD!!




Nå tjiller vi bare, UPZ nå skal vi se film og den har begynt!! Vi skal se Case 39, dritbra film btw! Anbefales, og det er en skrekkfilm, en helt syyk en.

Har du sett Case 39?
Hva gjør du i kveld?

3 kommentarer
    1. du kunne liksom ikke bare sagt at den filmen var bra igår!? jeg sto med den i handa, til 39kr(!!!) og lurte på om jeg skulle kjøpe den eller ikke. men hadde ikke hørt noe om den , fml.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg