Sykt mye snø ute!!

Ok dere, i går/natt kom det sånn ser-i-øst 5cm med snø ute!! DET er sykt det.


Seriøst, så syykt mye snø…. Vurderte faktisk å ikke dra på jobb i dag fordi det var så mye snø, var så vidt jeg kom meg ut døra, snøen blokkerte den… Glad det er så godt som borte igjen! Så jeg stakk på kino. Fritt vilt 3. Sykt.


Og etter den va jeg plutselig i en bar, WÆO!! Pic, pic!!

YES, thumbs up. Også plutselig sto jeg å miksa og triksa drinker.


Disse bildene kan jeg faktisk talt ikke huske…. Står at de ble tatt klokken 22.01, men jeg tror ikke det er sant..

Neida, køddaaa……. Jeg ville bare leke litt kul i baren hos Catharina.

Men nå skal jeg faktisk se på Sex and the city sammen med henne (hun vil dessverre ikke bli avbilda på bloggen, jævla bitch…… men det er egentlig litt for å skåne dere også!), og etter det håper jeg på å få sove bittelitt, og LENGE i morgen. Helgene er ALT for korte, jeg har jo såvidt begynt å slappe av jo….

Håper dere klarer å lese litt av ironien… plis

Har du sett Fritt Vilt 3?

4 kommentarer
    1. hahhah! trodde du kødda når jeg leste det ” vurderte å ikke gå på jobb pga mye snø” så såg jeg på bildene, og alt var regnet vekk, så jeg bare ” yeah, riiight”. men så leste jeg resten, og heh.. ja (a)

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg