En dag blir jeg kjendis

En dag, så håper jeg på å gjøre et syykt gjennombrudd. Enten som artist eller rett og slett bare som kjendis. Jeg SKAL bli kjent på en eller annen måte, og verken du eller Gud kan stoppe meg. Noe så sykt kult, tenk at en dag om ikke så lenge vet ca halve (helst hele) verden hvem jeg er.

Værtfall, jeg mista nettet i sted, i 3 fu**ings timer…. (Må begynne å sensurere litt, føler jeg er veldig upassende til tider..) Da begynte jeg faktisk nesten å grine, og satt meg ned på gulvet å begynte å be til Gud. Så sykt hjelpesløs har jeg ikke følt meg på lenge.. Helt utrolig hva internettet gjør med meg!

Følt deg like hjelpesløs som meg? er helt j*vlig….
Hva synes du om sensureringen? sykt kult……….

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg