Kjempebra tidsfordriv!

Først og fremst vil jeg takke Facebook for at de har så utrolig fengende og avhengighetsskapende spill! Really, dere er til stor hjelp i mattetimene, mer enn dere aner. Så til casen, dere kjenner sikkert til Robot Unicorn Attack? Det er sååå forrige uke liksom…. Tror ikke jeg har vært så betatt av et spill siden The sims tiden min. Og det er ille…

Men nå, derimot, er det TETRIS(!!!!) som gjelder! Lag deg en kopp te, og sett av MINST 2 timer til spill, eller bare bruk det som tidsfordriv. Sykt effektivt. (Vil ikke anbefale noen av disse spillene om du bare trenger å roe deg ned, jeg blir værtfall drit forbanna når jeg taper…) Også taper jeg såklart aldri.

F*en, feil bilde…… Here we go again

Stemmer! I win ;-)) Og her sitter jeg da. Dag ut og dag inn. Det store minuset er at om jeg først begynner å spille, kan det ta opp til 3 timer før jeg klarer å rive meg løs. True story.

Men…. SPILL TETRIS FOLKENS!! Kan redde liv, men jeg garanterer ingenting.

Spiller du noen spill på Facer’n?

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg