Brun og blid

I går var jeg på halloween party sammen med Marte, haha så syykt koselig! Vi tok ingen bilder, men det er i grunn like greit. Og i dag vet dere, var det gratis sol på Brun og blid, så seff måtte jeg dra med meg April og ta sol i 35min, noe så heerlig. Men jeg eier jo såklart ikke et eneste snev av tålmodighet, så det ble virkelig en prøvelse med tanke på all drittmusikken de spilte på radioen..

Føler meg så fin nå! Så dette bildet poengterer vell det meste. God natt, sov godt drøm søtt osv!!

Var du å tok sol i dag?


2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg