Solariumshore

Jeg er sikker på at om jeg måtte ha vært på skolen til halv 4 i dag hadde jeg omsider falt sammen på pulten og ikke våknet før den begynte igjen i morgen. Men i stedet for det, dro vi hjem klokken 2, jippi! Men da jeg kom hjem fikk jeg ikke sove heller, så fml. Tror jeg stikker å tar sol senere, har et mål om å bli n.. Veldig brun! kall meg gjerne solariumshore, føler selv at jeg kommer til å bli en…. Men det blir ikke før jeg bestemmer meg for å dra ræva mi opp fra senga, kanskje jeg til og med stikker en tur på flex!


Slenger liksågodt med et supersøtt bilde av meg som ble tatt i Hanne sin bursdag i Februar! Et bevis på at en gang i tiden var jeg faktisk supersøt… næ
ps. mista en neggel i dag, begynte nesten å grine.. men jeg bare fant limet så fiksa alt seg!

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg