Jeg lærer av fruene!

Har lagt merke til at alle ser på Grays, så jeg føler meg litt outsider når jeg sitter her med sesong 3 av Frustrerte Fruer..Tok så sykt mye lengere tid å bli ferdig med 6 sesonger, hadde ikke beregnet det… Jaja, noe må man ofre for å lykkes her i livet! Og det meste jeg har lært den siste måneden, har jeg lært av fruene selv 😉 Så dere som påstår at man ikke kan lære noe av å se på dårlige tv-serier, jeg er et eksempel på at dere har feil.

Du følger vell ikke med på Grays..?

Ups, gikk i mot meg selv og slo på tv 2, but no harm done! Dr.Baily(?) var midt i en operasjon så jeg tenkte jeg ikke skulle forstyrre. På med Frustrerte Fruer igjen!

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg