Regler er til for å brytes..?

Pappa kommer her å lage nye regler for når jeg er borte fra skolen. Dette finner jeg meg ikke i. Sånn som når jeg sa til han at i dag skal jeg på flex å trene! – Nei. Jammen pappaa!! Stikker å spiser på Milano da. – Nei..! Halloo, føler meg jo bedre nå? – Nei. Åh lol, som om han vet hvordan jeg føler meg… Føler meg i grunn like jævlig nå, med hodepine og øyner som ser en annen vei enn meg. Men uansett, hvor mange ganger har ikke vi hørt at “regler er til for å brytes”? Så, da sier jeg bare Hallo Milano!!! (og flex etterpå bare fordi jeg får dårlig samvittighet)

Og bare så dere ikke tror jeg er stamkunde, grunnen til Milano er at besteMarte har bursdag i dag, hele 16 år! Jippi, gjett om vi skal feire i helga eller! 😉

1 kommentar
    1. beundre at du kan drikke, spise på milano + trene!!!!!! du ane ikke kor fint livet ditt e i forhold til mitt atm<3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg