Giddesløs

Er så mange ting om jeg i grunn er nødt til å gjøre, sånn som å rydde rommet, ommøblere, gjøre plass i klesskapet til alle klærne(…) og kaste klær. Men alle disse tankene er forsvunnet og glemt før jeg i det hele tatt har tenkt tanken på det. Jeg orker bare ikke å starte fordi jeg vet det kommer til å ta hele dagen. Men tror jeg skal ta et skippertak nå. Sette musikken på fullt, og rydde! Kjenner allerede jeg er lei bare ved tanken… Noe du egentlig burde gjort nå, men kanskje trenger en smule motivasjon?


Fornøyd pike på klasseturen! Merker at jeg savner ungdomsskolen+klasseturen en god del nå.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg