Jeg hadde vært søt som alv.

Hva er vell bedre enn en stor kopp kakao med krem og marsmellows i etter en lang dag på skolen og jobb? eneste som kan toppe det er en skikkelig god sjokolade milkshake! Huff, frister bare meg selv nå…. Tror jeg skal sende April avgårde på kjøkkenet for å lage meg en god, varm og herlig kopp kakao. Jeg gidder ikke å røre på meg, satt så godt i sofaen…. Også har jeg funnet ut at jeg hadde vært dritsøt som alv!! Og da mener jeg SKIKKELIG søt altså.

Yes, thumbs up!! Tror neste års hallAween kostyme er i boks, noen som vet om en plass de selger alveklær?

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg