Avslutter uken med stress

Gårdagen merket jeg tok på, og mest fordi jeg ikke var i seng før klokka 1 og klarte å forsove meg og miste bussen i dag… Dette forårsaket stress, noe som igjen forårsaket at jeg nesten glemte meg selv hjemme da jeg spang til bussen bare 30 min for sent…. Klarte utrolig nok å komme unna dette med bare 5 minutter forsenkomming! Jeg prestrerte også å miste 3 av de berømte neglene mine på jobb i går mens jeg pakka opp klær. Forresten, er kommet mange herlige nyheter på  Cubus nå, løp og kjøp!!


Fredager er også den dagen jeg unner meg selv det ekstra lille i kantina, nemlig en brus. Føler selv at jeg har gjort meg fortjent til dette etter en lang uke med stress, lekser og lange skoledager. At jeg i det hele tatt kom på skolen i dag er bare helt utrolig. Hadde det nemlig vært opp til meg hadde jeg enda ligget i senga mi og vært totalt neddopa! Ære være fravær, er nødt til å skjerpe det litt inn.

Har du mye fravær til nå? Forsover du deg ofte?

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg