Du vet at du er fattig når..

… Du panter flasker til en verdi av 4.50 kr bare for å få nok til én bolle.

Det måtte jeg en gang gjøre, og i dag måtte jeg gjøre det samme… Men værtall, dere aner ikke hvor syykt mye snø som er kommet ute nå, kødder ikke. Og det minner meg som fa*n om Jul i Blåfjell…


Men så lenge jeg er godt kledd gjør det jo ingenting at det blir vinter!!

Hahaha elsker lua<3

Men nå skal jeg faktisk GÅ til Martine en tur, bare fordi jeg er så sinnsykt sprek. (eller egentlig fordi jeg kjeder vettet av meg hjemme….) Hva gjør du i kveld?

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg