Mandag 15.11.10

I Harstad akkurat nå er det sånn ca -7 grader ute, noe som i mitt tilfelle betyr at jeg ikke kommer til å nærme meg dørstokken før gradestokken viser MINST 5 grader. Dette betyr også at jeg må finne på inneaktiviteter som for eksempel å rydde, vaske eller få orden på klesskapet mitt. Siden ingen av disse i det hele tatt er alternativer så setter jeg på sesong 4 av Frustrerte Fruer og lener meg godt tilbake i sofaen med VARM kopp te.

Og forresten, på skolen i dag i gymmen så meldte jeg og 6 andre jenter oss på volleyballturneringen på skolen, og vi skal såklart vinne. Team navnet og mottoet vårt er så sykt internt… Det er mest fordi vi synes det er så forferdelig fælt å skrive “xD”… (No offence til dere som skriver det da.. Eller jo, det er det…)

Så dette skal jeg klare halveis handycappa(?)! Og hvorfor er jeg det??? Om jeg skal ut igjen og dere er så uheldig å møte på meg, så går jeg med legg og knesbeskyttere. Det er så sykt lite moro å falle ned trapper, herregud la oss alle installere heiser.. (tilføyer også at trappen hadde 2 trappetrinn og jeg ikke så det andre trappetrinnet) Jeg sier bare så mye som at leggen min er mer blå enn hvit(albino).

Også laga jeg grimase til læreren i dag, han bare “Stine koffør i alle daga gjør du det dær?”

Så det jeg har klaga på i hele dag er leggen min, ååh stakkars foten min:( er DRITVONDT SÅ IKKE SI AT DET IKKE ER DET FORDI DET ER DET DU VET IKKE HVORDAN DET ER!!!!!!!!!! et lite utbrudd, unnskyld for det.

Ps. jeg har fri fra skolen i morgen, studiedag nænæ. Men slapp av, jeg er godt utstyrt med lekser…

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg