Tilbud på jordbær

Jeg føler meg som en usosial liten dritt akkurat nå, føler mest for å bare legge meg ned å våkne på onsdagen liksom. Tidligere tok jeg sol, nå skulle jeg ønske at jeg hadde spart det til nå, nå når jeg ikke har noe som helst å gjøre. Fordi planen var å være sammen med Mona nå i kveld, men så tok hun seg en powernap klokken 22.00 (ja jeg vet, hvem som tar en POWERNAP da liksom??? iddi.) Så nå sover hun liksom…… Stikker å installerer The sims 3 igjen, jeg! hurra, right back to the 09’s.


// klasseturen, her sitter jeg faktisk å spiller the sims bak kameraet. Laget en SYYYKT kul familie av meg, Hanne og Martine. Utrulig nok var det Martine som fikk den beste jobben og utdanningen, så meg og Hanne levde smått. Men såklart, elsker at alle pengene gikk til samme “konto”, så var i grunn Martine som levde fattig siden jeg brukte alle pengene på meg og Hanne (men det er en hemmelighet).

Forresten så vil jeg har jordbær også, koster bare 20kr for en kurv på rema akkurat nå så jeg er skikkelig forbanna for at det stengte for 18 minutter siden.


1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg