Herlig med fridag!

Var herlig med en fridag, kjente at jeg virkelig trengte en dag der jeg kunne sove til klokken ble 2 for så å spise frokost i fred og ro mens jeg koste meg med Frustrerte fruer! Jeg har derimot glemt å gjøre ferdig leksene som vi fikk utdelt, og har i grunn ingen nærmere planer om å droppe mine planer om flex for å gjøre dem. Så jeg får bare håpe jeg har litt motivasjon igjen etter at jeg har trent! Nå skal jeg fortsette med å gjøre…. ingenting? Tror jeg installerer the sims som jeg glemte i går.

Må forresten ta et skippertak snart og gjøre noe med etterveksten, så i morgen kjøper jeg bleking og stikker til en venninne! Skal bli godt å slippe halvt brunt/halvt blondt hår if u know what I mean.

Hva har du gjort i dag?

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg