Tidlig start på dagen

For en herlig start på dagen dette har vært! Sto opp klokka 07.05, noe som er SYKT tidlig til å være meg. Vanligvis, så står jeg opp klokken 07.15 og stresser som en gal. I dag hadde jeg all verden med tid følte jeg, så jeg fikk til og med tid til litt frokost!

Så dro jeg til skolen hvor vi hadde en 4 timers matteprøve som jeg ble ferdig med på 1 time og 15 min. SÅ, jeg stakk på flex og løftet litt vekter (jaa, jeg har planer om å bli Harstads strongwoman 2011..) før jeg stakk i dusjen og dro hjem klokken 11.30. Nå skal jeg snart stikke opp til Heggen vgs for å vente på at Marte og Mona skal bli ferdig, så skal vi ned på Rema og handle inn til vår julekosdag!! Det blir vell julebrus, pepperkaker, gløgg, julemarsipan (æsj hater det), juleskumgodteri og lignende. Kjenner jeg gleder meg allerede!!!


// Me and tha santa for 2 år siden, jeg elsker jula!!!

Hatt en fin dag så langt?

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg