Innkjøp 181110!

Nå har jeg nettopp kommet hjem fra en 2 timers lang bytur, hvor 2/3 av tiden gikk til å kave seg gjennom folkemengden på… klarer dere å gjette? BikBok såklart… Var 50% på hele butikken i dag, og siden det er så sjeldent at de har det (kan sammenlignes med julaften, en gang i året.) så måtte jeg jo såklart slå på stortromma. (wish I hadn’t, er nemlig blakk nå) Enda jeg ble rimelig skuffa når de var fri for så og si alle størrelsene.(Prisene er de orginale uten 50%)

T-sjorte // 149,-

Skjorte // 299,-

Skjorte // 299,-

2 stk tubeBH // 99,- stk

Bukse // 399,-

Hettegenser // 299,- ?

Og en sløvebukse til 199,- <3<3

Elsker når jeg får så mye for pengene! Enda jeg skulle ønske at jeg kjøpte mer…

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg