Dårlig prioritering..

Søndag er den dagen i uka hvor jeg kan sove så lenge jeg vil, spise litt usunt og motepolitiet ville garantert drept meg om de så klærne jeg trør på meg. Men i dag sto jeg merkelig nok opp veldig tidlig, sånn i 2 tiden, og jeg har spist frukt i stedet for potetgull og sjokolade. (klærne gidder jeg ikke kommentere en gang, ære være perfect clothing match)

Nå skal jeg begynne på kveldens lekser, fant ut på fredag at det kom til å bli leksehelg siden jeg har en fremføring til i morgen som jeg har hatt 2 uker på å gjøre ferdig, og siden gårdagen ikke var tilgjengelig til sånt så må jeg bare hoppe rett i det nå. Jeg er så sykt dårlig til å prioritere….. Skal begynne på en fremføring om Hotel Cæsar. (as I’ve said before, addicted) Var selvvalgt tema også, så dette burde bli easy.


Følte nok en gang at dette bildet passa fint inn i sammenhenget.

Nå skal jeg fordype meg i det lille jeg ikke vet om Hotel Cæsar, og kose meg med frukten min!

stine mari says
spise litt frukt uknow
putte says
frukt ja
godteri forma som frukt?
eller den ”sunne” potetgulln?

Elsker folk som har troen på meg! ps. kostet bare 20kr for en stor smash sjokolade på OBS i går, og på fredag kjøpte jeg sunt potetgull på Rema.


2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg