Skuffelse over meg selv.

Jeg fikk nettopp tilbake en matteprøve vi hadde forrige onsdag. Jeg er så sykt skuffet over meg selv. Dette ødela hele dagen min. Har nesten litt lyst til å klone meg selv bare for å si til meg selv at jeg er skuffet. Sånn som han her, han er forbildet mitt.

Hahahhaha elsker miljøagentene, neste innlegg bli om min shoppingaddiction og da får dere se en liten pike som er veldig, veldig smart og snakker om shopping. Smart.



Her ler jeg av Mathea, hun skulle absolutt være paparazzi når jeg var så pen.(Gammelt bilde)

Jeg er så skuffet. Orker ikke å nevne karakteren min (3+) fordi at jeg håpet (trodde) jeg kom til å gjøre det sååå mye bedre. Får vell igjen for at jeg dro så tidlig hjem… Men jeg er jo egentlig superflink i matte! Åh…. Gikk i kantina å kjøpte meg en iskaffe for å feire. Hurra.

2 kommentarer
    1. ey slutt opp! eg hadde 6 på ungdomsskola, og fikk 3 på første prøve, 1/2 på neste og på forrige fikk eg 2/3. HURRA

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg