Gjennomsnittlig 13 åring

Jeg er vell akkurat som en gjennomsnittlig 13 åring, verdens største Harry Potter fan! Ikke på den måten at jeg må lese alle bøkene skrevet på tysk, engelsk og finsk + se filmene på alle mulige språk, men ja, jeg er – og har alltid vært dødsens FORELSKA i han. Og heldig for meg, så inviterte Lisa meg med på kino klokken 18.30, hvor hun skulle betale. Tenkte dette måtte være for godt til å være sant, så tilføyde hun “æ skylde dæ jo tross alt 100 kr” og alt ga mening. Takk, Lisa!

http://screencrave.frsucrave.netdna-cdn.com/wp-content/uploads/2009/10/Picture-129.jpg
http://listondaily.net/wp-content/uploads/2010/11/Harry-Potter-and-the-Deathly-Hallows-Part-1.jpeg

Gleder meg som en liten unge! (13 år) Håper filmen lever opp til mine forventninger og ikke gjør meg skuffet, jeg har nok med en skuffelse hver dag. (les forrige innlegg om du ikke skjønner….) Så nå går jeg i dusjen, før jeg stikker til kinoen!

Har du sett Harry Potter? Var den bra????

4 kommentarer

Siste innlegg