Dritbra!!

Harry Potter skuffer meg aldri, og har aldri gjort det. Can’t wait for the next one!! Og takk gud at det ikke er så lenge til neste premiere, du finner meg på øverste raden da!


http://www.collider.com/wp-content/uploads/harry_potter_and_the_deathly_hallows_part_1_movie_image_daniel_radcliffe_slice_04.jpg
Suss på Harry Potter.

Og siden jeg er (lool) verdens største fan…….

Jeg finner bare 5 filmer, noe som er verdens undergang siden jeg har bestemt meg for å ha maraton før premieren på part 2…. Blir nødt til å ha avhør med mine søte små søsken, de ble nemlig observert på mitt rom på søndags morgen(i går).


Et lite outfitbilde, gensern er fra BikBok til dere som lurer!


Nå skal jeg kose meg med resten av kinogoderiet, (edit: vann med sitronsmak, en tyggis og dent pastiller!) mens jeg ser på Frustrerte Fruer og venter på at nattesøvnen skal ta meg!

ps. jeg skal ha hardtrening på flex i morgen, siden NOEN mener jeg trener for lite og at jeg burde ha droppet kinoen i kveld og heller vært på flex. Hallo? var heldigvis ingen jeg kjenner, møtte han bare sånn tilfeldig på msn.

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg