Bare positiv!

Jeg skulle egentlig begynne hele innlegget med å klage på hvor fæl bussturen var, men det dropper jeg. Har bestemt meg for å ha en positiv dag fra nå av, og kanskje i morgen. Det innebærer at jeg bare skal være snill og positiv, og alt av negativitet skal jeg putte inn i en boks i hodet mitt, og legge i et skap.  Også skal jeg legge ut innkjøpene i morgen eller på lørdag, helt etter hva jeg føler for, har hatt det så travelt med å være positiv at jeg glemmer alt annet…

Nå er jeg i grunn ganske trøtt, så jeg skal snart rulle i seng, trenger litt søvn før jeg må opp halv 8 og sende avgårde småsøsken til barnehage og skole!

ps. det jeg sa om ikke å forsove meg i går gikk kjempeflott! var ikke på skolen i det hele tatt, så ble ikke noe problem!

Har du fri i morgen?

4 kommentarer

Siste innlegg