Can’t wait!

Av en eller annen grunn elsker jeg mandager. Vet ikke hvorfor, eller når jeg begynte med det akkurat, men det er bare noe som føles så, ja la oss si perfekt! Kødda. Hater mandager. Men overraskende nok så har denne mandagen vært ganske grei, har aldri, og da mener jeg aldri, likt mandager. De går alltid så syyykt sakte, og jeg sovner alltid av. Men i dag var jeg full av energi, så takk gud for volleyball i gymtimen!

Anywayz, gleder meg allerede til helga allerede, tror det har noe å gjøre med at jeg slipper skolen, er ikke helt sikker… Og en annen ting jeg gleder meg noe syyykt til, nemlig… Onsdag! dere vet vell alle hva det betyr? Hurra, da skal vi begynne med adventskalender! Jeg tar en helt enkel en, en sånn her.

Eneste grunnen til det er at jeg elsker penger, nesten mer enn jeg elsker Justin Bieber liksom……. ok, egentlig er det bare fordi mamma nekter å lage meg en gavekalender (fml), så jeg stikker ned til byen i morgen for å kjøpe inn selv! er alltid så koselig med en gave å våkne til. Eneste minuset er at jeg må bruke mine egne penger, buhu :'( lol..


0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg