Jeg skal bli helt sunn

Tirsdagene er de skoledagene som går tregest av alle, helt sykt hvor sakte den går. Så i mattetimen i dag så sovnet jeg seriøst nesten, hadde det ikke vært for mattelæreren som alltid presterer å rope på meg, så hadde jeg kanskje vært litt mer utvilt nå.

Akkurat nå sitter jeg hos April og Bente, er waaay to long siden jeg sist var her.


Nå sitter vi og ser på dagens Hotel Cæsar episode, har nemlig klart å se ferdig de 20-30 episodene som jeg hadde gått glipp av, hurra for meg!

Og forresten har jeg begynt å bli supersunn. I dag på skolen kjøpte jeg meg salat, og når jeg var tørst i sted dro jeg på Esso og kjøpte….. Wait for it……

Bonaqua!! med sitronsmak også, hurra. Fra nå av skal jeg slutte med usunn mat, godteri og lignende. Godteri bytter jeg ut med frukt og nøtter, og usunn mat, ja jeg kan vell unne meg selv en burger i blandt? neida.. joda..

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg