Første luke i kalenderen min

I år er det plutselig en selvfølge (synes ikke jeg da) for både mamma og pappa at jeg er for gammel for adventskalender (lol). Så i dag etter skolen drar jeg til byen med Hanne for å kjøpe inn til min egen lille adventskalender. Bakdelen med dette er jo at jeg hver dag vet hva jeg får.. Så jeg kommer til å overrekke Hanne mitt elskede bankkort, så skal hun få kjøpe inn sånn at jeg i hvertfall kan være LITT overrasket.


// bilde fra google.

Jeg tror jeg skal ha noe sånn, bare med rosa papir såklart. Gleder meg til å åpne kalenderen i morgen!! Kanskje jeg skal legge ut hver dag hva som va i pakken?

Skrapa forresten første luke på skrape-adventskalender-flaxloddet mitt i dag, er enda like fattig…. lol


1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg