Herlige desember!

Det var da jeg gikk til solariumet i dag og holdt på å falle 23983 ganger at jeg kom til å tenke på det vinteren må være der værste gud noen gang har skapt, snøen, isen, kulden, ja jeg liker i grunn ikke vinteren generelt. Eneste gode med vinteren er jo såklart desember, herlige desember! da er plutselig alt av tryning, og skader det bringer med seg helt greit.

Jeg er bare rett og slett født med en skade, dette har ingenting med vinteren å gjøre..

Og en annen ting er jo såklart alt av konkurranser du kan være med på, jeg har jo såklart meldt meg på alle jeg har kommet over på nettet i dag, hahah. Nedturen med det er at jeg aldri har vært heldig med konkurranser. Kanskje all denne positiviteten jeg har drevet på med en stund lønner seg nå? Karma u know.


Nå skal jeg spise mandarin og se på frustrerte fruer, før jeg ser dagens episode av Hotel Cæsar og Olsenbanden jr.! herregud så vondt i ryggen jeg har…………

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg