Jeg hater sånne dager..

Tror jeg må minne meg selv på en gang til hvorfor jeg noen ganger skulle ønske at jeg var syk. Å bruke 90% av nattesøvnen min på å hoste og halvt kveles er virkelig ikke det store høydepunktet av året.. Stemmen min har i hvertfall blitt noe bedre, og er nå oppgradert til å høres ut som en gammel mann, HURRA!

Så jeg har brukt ca hele dagen min i dag på å se på Frustrerte Fruer, drikke te med honning og sitron og spise doc. Er det kanskje nå jeg skal si at jeg elsker slike dager? nei. Får vell bare be til gud om å bli bedre! inntil da tror jeg stikker opp på Matrix og kjøper meg burger, har hørt at det skal kurere det meste!

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg