14 dager til julaften!

ååh, får skikkelig julestemning av stua mi nå! Har tent alt av lys jeg kunne finne, funnet frem en flaske med julebrus og et par mandariner. Eneste som mangler nå er pc’en min som enda ligger igjen oppe hos Ida etter at jeg sov der i natt, og ikke minst Månetoppen! Hurra for at det bare er 14 dager til julaften, gleder meg!


// Kjempegammelt bilde fra 2009. Hanne<3

Føler meg ganske usosial akkurat nå siden jeg bare har skolepcen og ikke kan se på tvserier:(:(:(:( Tror jeg skal stikke på flex en tur senere og løfte litt vekter!

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg