Det hoper seg opp..

Jeg er så sykt dårlig til å følge med på hva som går på tven, dette resulterer så og si alltid i at jeg må se ting på nett-tv, men ikke før det har gått sånn en uke. Nå må jeg se på 8 episoder med Jul på Månetoppen siden jeg ikke har sett på det siden 2.desember, og Hotel Cæsar har jeg 4 episoder igjen å se + at jeg må komme igang med sesong 2 av Cougar Town som begynte for en stund siden… Og dette er ikke valgfritt engang, jeg er nødt til å se det..


// Mars 2010

Så nå skal jeg lage gløgg, finne mandariner og sette meg godt til rette i sofaen med en ordentlig kosekveld!

Hva gjør du i kveld?


1 kommentar
    1. Heihei 🙂
      Jeg har kommet videre i MGP lokal Grenland, og nå er musikkvideoer av deltakerne lagt ut for avstemming. Vi er nå femten og skal bli fem. Vinnerne får opptre på MGP delfinalen i Fritidsparken i Skien. Hadde betydd sinnsykt mye for meg om du kunne sett på videoen, og kanskje stemt på meg! 😀 Den ligger på bloggen min! (Bryan Adams – Heaven)
      Fin blogg forresten! 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg