Enda fattig.

For en utrolig trasig søndag, jeg har nettopp tilbrakt 30 minutter ute for å måkke den jævla snøen som ikke flytter på seg selv. Pappa skrudde faktisk av nettet bare fordi jeg ikke gadd å gå ut å gjøre det først, også sa han etterpå at “det e i ustand! æ klare ikke fikse det”. Så gikk det 5 minutter etter at jeg hadde flytta på all snøen, så var nettet på. Nå har jeg vondt i ryggen. Er det ingen lover som sier at det er barnemissbruk å få meg til å gjøre det?? Helt sykt hva jeg gjør bare for å få internett.

I hvertfall, jeg må på en eller annen måte få laddet kameraet mitt, eller helst få kastet det. Jeg ber til gud om at julenissen har hørt mitt ønske andre året på rad om at jeg vil ha speilrefleks. PLIS

Har forresten enda ikke vunnet så mye som 30kr på det julekalenderloddet jeg kjøpte på spar…. ubrukelig

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg