Kinda en krise.

Jeg har vært alt for deprimert i det siste til å blogge, jeg har nemlig et stort problem – jeg har ikke kjole til nyttårsaften!!!!! og det er kinda krise. Har nemlig hørt at om man skal bestille noe og få det før jul, må man bestille for den 18, som er på fredag. En annen krise jeg har akkurat nå er at jeg sov fra rundt om 3 til 4, også sov jeg fra halv 5 til nå klokken 11, noen som tror jeg kommer til å sove i natt? neppe. Så jeg har tent på masse lys, hentet meg 5 liter med vann og gjort klar true blood, her blir jeg sittende i hele natt!

I morgen skal jeg fortsette med jakten på nyttårskjole, tror kanskje (om jeg er heldig) H&M har fått inn noe fint. Sjekka kontoen også nå, får endelig kjøpt de siste julegavene, hurra!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg