Endelig kan julen komme!

For i dag kjøpte jeg den siste julegaven, + en til meg selv. Skal straks pakke dem inn, og lage sånne fine merkelapper før jeg går løs på mine egne julegaver (altså de til meg selv) og lager dem enda finere.

I år blir det nemlig 50/50 med gaver, 50% til meg og 50% til randoms. Føler jeg har gjort det bra med innkjøpene i år, og kan lene meg godt tilbake å nyte denne gode førjulstiden uten å tenke på julegaver. WHAT A LOVELY FEELING

Tror jeg dropper innpakkingen i dag, skal heller legge meg sånn ca klokken 11 og være uthvilt i morgen, jobbhelg!

Er du ferdig med alle julegavene?

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg