Første halvår snart ferdig!!!

Dette blir en slags oppsummering over hva jeg har gjort på skolen dette halvåret. Kan virke rart at en som meg faktisk fikk 5+ på mattetentamen og bare hadde en feil på hele prøven, men ja, det er nok sant. Er helt sykt hvor fort dette halvåret har gått, føles som at det var i går jeg satt i en av mine første mattetimer og sleit med vanskelig algebra + en masse tall.

Og for ikke å snakke om den koselige turen vi hadde til flyplassen og Avinor hvor vi fikk gratis godteri og en penn, takk!


Da vi var der måtte vi jo også “sjekke ut” hvordan det sto til med alkoholbeholdningen på taxfree’en, lol



(139,-)

Vi har hatt x antall gymtimer.


Vært på “moro” tur med hele skolen.



Vi har hatt studietimer på biblioteket.


Russen har hatt det kjempegøy med noen av oss (April), hahahaha

Og helt til slutt: i har hengt opp julepynt!!! og stjålet et juletre, men det har vi snart tenkt å returnere..

Nå gidder jeg ikke mer, skal spise+sove+se på cougar town før jeg stikker på jobb klokken 4! så er det helg (i morgen) og bare 2 tjille skoledager før jeg drar til mamma for å feire jul, herlig!

Har dere gjort noe spesielt dette halvåret?

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg