Herlig følelse av ferie!

Da klokken slo 11.15 var det denne herlige følelsen av ferie som veltet innpå meg, endelig jul!!! Har ventet på dette lenge, og er bare 2 dager til nissen kommer og jeg endelig kan åpne gavene som står å frister meg i gangen. Har vært et langt- men godt halvår, og jeg ser frem til å gjøre det like supert neste år! nå snakker jeg såklart skole, som den stjerneeleven jeg er.


Åh, minnerminnerminner! 9ende klasse.

Nå sitter jeg på skype, utrolig nok er det sykt moro siden jeg får sjansen til å snakke med kjendiser som blandt annet Paradise Carl(!!!!!!!!!!) som jeg snakket med i går sammen med Charlotte. Og det er ikke kødd engang.. Men nok skryt, nå skal jeg legge meg så jeg klarer å stå opp i morgen for å bli intervjuet av Harstad Tidene!

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg