Juleglede

Akkurat nå sitter jeg og hakker tenner på rommet mitt hvor det sikkert ikke er mer enn -10 grader, så jeg peisa på varmen for 3 timer siden for å finne ut nå at vinduet sto åpent i tillegg…. GREAT, starter vell julen med en mild influensa?




// weheartit

Også kunne jeg ikke dy meg når vi la alle julegavene under juletreet tidligere, så jeg åpna gaven min fra Martine! og gjett hva jeg fikk? Bodybutter fra Body Shop!! er så sykt glad nå, tusen takk engelen min<3

Nå skal jeg legge meg snart siden jeg må tidlig opp i morgen for å hente julestrømpen min som nissen forhåpentligvis har fylt med mye godt, så bærer det til kirken i 4 tiden siden jeg er så syykt kristen.

God jul alle sammen! noen planer for julaften?


3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg