Mine julegaver

Her er noen av julegavene jeg fikk i år, når jeg tenker meg om så har jeg i grunn bruk for alt jeg fikk, så takk for at dere var så sykt oppfinnsomme!


<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3


4 ansiktsmasker, 1 ansiktsrens (grønn), 1 ansiktskrubb (øverst til høyre), 2 stk hudkrem (SOM ER SYKT BRA!! ANBEFALES MOT UREN HUD, SVARTE PRIKKER O.L.!!!!) og en krem fra biotherm som jeg ikke har funnet ut hva er…


Dette ser vell alle hva er, gidder ikke gå inn i detalj! Fikk i hvertfall 3 maskara, hvor 2 av dem er forsvunnet, aner ikke hvor de er blitt av….


Harddisk!!! åhhh, er så glad jeg ENDELIG har fått en!


Fikk i grunn sykt lite penger i julegave…… Men nok til å dekke Rihannakonserten om ikke annet! Får håpe det blir tur til Oslo i Oktober 2011 🙂


Jeg er så sykt glad jeg endelig har fått flere par sokker, hahaha høres ut som jeg er fattig… Men nei, jeg har det store problemet med at jeg alltid bare har en av hver, så når jeg har fargede sokker kan det hende at du ser meg i en rosa og en gul en dag 🙂 lite kult.

Julegaven til meg selv fra shoppingnissen!!! Negle/håndsett og ei skjorte<3 + 2 gensere fra BikBok 🙂


Og såklart, hva ville julen vært uten konfekt og godteri? Jeg begynner på den ene esken nå, snakkes!

6 kommentarer

Siste innlegg