Vil du lage meg header?

I går ble bloggen min 7 måneder gammel, HURRA! Så sykt mange minner som ligger her inne, må sette meg ned en dag å se tilbake, er så koselig. Her er i hvertfall den første headeren jeg hadde på bloggen, lol sier nå jeg….

Og den siste headeren jeg hadde så slik ut

Er ikke så sykt mye som er forandret, så utifra det kan jeg ikke si annet enn at jeg ikke vil ha noe lignende. Å skrive en tekst og sette inn et bilde av snøflak eller en note kan selv jeg gjøre, her må det gjøres noe mer….. Avansert! Også sier jeg heller ikke neitakk til nytt og finere design, alt trenger ikke være rosa….

Så, er det noen som melder seg frivillig? Blir kjempeglad om noen faktisk gidder å gjøre dette! You will make my day, sier jeg bare.

og PS. hvordan bilder som kan brukes kan jeg lage et innlegg om senere om noen finner ut at de vil prøve seg på å lage en header!

6 kommentarer
    1. JEg skulle gjerne ha gjort det, men jeg har mistet det beste redigerings programmet jeg hadde, så nå er jeg litt hjelpeløs.. Men uansett, ha en fin kveld videre, og så håper jeg på at det er noen som vil hjelpe deg! :-))

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg