Sippin’ champagne

Jeg er så sykt i skyene akkurat nå! Fant meg 2 kjempeflotte kjoler da jeg var på Leknes i dag sammen med Eila, og den ene har jeg tenkt å ha på meg på nyttårsaften om jeg klarer å presse meg inn i den. Den ene kostet ikke mindre enn 1199,- og den andre 499,-. Takket være min flaks (og min gode karma) var begge kjolene på…… wait for it……. 50%!!! Jeg elsker romjulssalg. Er det av noen sin interesse å se kjolene?

Kjolene var det eneste jeg kjøpte i dag, siden jeg svidde av 850,- bare på dem, men gud det var verdt det! Senere stikker jeg ned en tur til Eila, hvor forhåpentligvis flere jenter skal komme og vi skal kose oss med champagne!


Mars 2009

Synd juletiden snart er over og det er under en uke til skolestart, jeg som nettopp har tatt ferie….

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg