Hallo døgnrytme

Nå sitter jeg godt tilbakelent i senga med en ny episode av True Blood. Begynner å bli sånn passelig hekta nå, og puta når jeg ikke før klokken nærmer seg morgen. Har klart å snu døgnet noe så sykt, og hjelper lite at jeg da ikke er hjemme før klokken 3 i natt. Nå når jeg ser at klokken har rukket å bli nesten 6, skjønner jeg jo at jeg kommer til å få problemer med å våkne klokken 12 for å rekke bussen hjem til Harstad igjen…… Flott


Fra forrige jentekveld

Bildene kommer i morgen, var så sykt paparazzi ikveld, og tok sikkert 100 bilder bare av meg selv, bra jobba liksom… Så med andre ord, mye å glede dere til 😉 hehe neida…. joda

PS. GRATULERE MED DAGEN TIL PUTTE (JØRGEN) SOM BLEI 18 ÅR I DAG<3<3<3<3<3<3<3<3<3 stor pia nu, mussmuss ;-* (går utifra du les detta uansett liksom.)


1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg