En aldri så liten pause

Tok meg en liten pause i et par dager, litt som Voe. Neida hun pensjonerer(?) seg jo. Kan ikke si at jeg var på gråten da jeg leste det, va vell mer gledestårer som kom frem. Nå er det bare å håpe at det ikke er lenge før hun rykker ned på topplisten, og Julia Nyland opp! Men ikke missforstå, jeg er ikke sånn “anti-voe” person, jeg bare liker henne ikke av natur.


Jeg elsker å være fjortiss, herregud.

Men seriøst, jeg skal skjerpe meg med bloggen. Men har i grunn ikke skjedd så mye de siste dagene uansett, jeg har fått meg ny favorittsang da, P!nk – F**kin’ Perfect. (Klikk på navnet for å åpne i Spotify.) Ellers har jeg startet på mitt nye, sunnere liv med knekkebrød, bananer og annen sunn mat! Jeg skal også trene 2 ganger i uken som er mitt nyttårsforsett, skal på flex senere faktisk. Først skal jeg bare sove litt, og kanskje spise en banan.

Har du nyttårsforsett?
Hva synes du om at Voe slutter å blogge?

2 kommentarer
    1. nyttårsforsettene mine står på bloggene min, men et av den er å redusere snusingene min og tilslutt klare å slutte i løpet av 2011. 🙂
      Jeg gir faktisk f*** i at voe ikke blogger lengere. jeg har aldri fulgt bloggen hennes. 🙂 haha
      sv: true blood er så bra. så ferdig sesong 1 i gårkveld. så skal jeg kjøpe meg sesong 2 etter skolen på fredag tenker jeg 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg