Treningsnarkoman

Enkelte dager er det jeg som blir utpekt som mobbeoffer, og såklart var dette en av de dagene. Så jeg lot det gå litt utover April og plaget henne litt, det får meg alltid i bedre humør. SCORE!

En annen ting er det at jeg SÅKLART har sett ferdig alle episodene av frustrerte fruer, gossip girl OG true blood. Nå må jeg vente til alt dette har vært på tv før det legges ut og kan lastes ned………….. Nedtur.

Også har jeg vært på flex i dag sammen med April og Pia, også skal jeg og April i morgen. SCORE!! IGJEN!! Nyttårsforsettet går sålangt bra og jeg har planer om å bli treningsnarkoman, får håpe det varer lenger enn 2 uker da……

Nå skal jeg og April rydde og fikse i leiligheten før vi lager taco og ser på en eller annen film, koskos♥
Hva skal du gjøre i kveld?

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg