– Noen folk altså.

Jeg sov til klokken var 7 i dag, noe som vil si at jeg ikke er i nærheten av trøtt engang. Så nå sitter jeg med sjokoladeansiktsmaske og uten følelse i trynet, herlig må jeg si. Vurderer å døgne, men tror jeg legger den tanken på hyllen i og med at jeg har full dag i morgen + flex etter skolen.

Jeg må også få lov å tilføye at Harstad må være den mest ryktefylte byen jeg vet om. ALT blir blåst opp og gjort om til patetiske, dumme og idiotiske rykter. Noen personer er rett og slett patetiske de også for den saks skyld….. Er jo ikke for ingenting at rykter blir sluppet ut.

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg