Så ble jeg ferdig da

Jeg så ingen ende på rapporten, men ble heldigvis ferdig akkurat tidsnok! Får håpe den er god nok, og at jeg ikke har glemt så sykt mye.. Men da må jeg vell bare skylde på meg selv, er som sagt prioriteringene som ødelegger alt for meg. Må virkelig bli flinkere med sånt….

Nå skal jeg gjøre skolesekken klar for så å hoppe i dusjen etterfulgt av senga, kjenner at døgnrytmen er sånn passerlig på plass igjen nå! Får bare håpe jeg kommer meg opp i morgen, siste dagen av skoleterminen, og i morgen setter de alle karakterene. Gleder meg til å få karakteroppgjøret! faktisk.

God natt, bloggere og blogglesere!

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg