Morsomt

Noen ganger blir jeg overrasket over hva jeg plutselig kan komme over

En venninne postet på sin facebook at vi måtte prøve det. Og såklart så nyskjerrig som jeg er, gjorde jeg det. Nå vet jeg i hvertfall hva jeg IKKE skal si på studieturen til Danmark! 🙂

Jeg klarte jo da å sovne klokken halv 5, og våkne klokken 9. Skjønner ikke hvor døgnrytmen min blir av, og såklart mister jeg hele dagen når jeg sover… Flott


Januar 2009

Nå skal jeg se ferdig Lurt av Karlsen, så skal jeg sove. Får håpe at jeg kommer meg opp i morgen da, god natt! 🙂

3 kommentarer
    1. Haha, søtt 😀
      har faktisk driiitbra døgnrytme fortiden !! 😀 (gir deg vel litt dårlig samvittighet nåja) legger meg i 11tiden og er våken når jeg er på skolen 😀 (men idag var et unntak, hihi)

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg